Tuesday, November 30, 2010

Ruan Ketot

Mak oi dah dua hari xmengail!!! Tadi blah ja dari tempat kija tgn gadoh nak pegang mncing nk pi merelau pakai katak komok ja!! Tiba2 leh plak msj nak mai umah korek cacing beda wat umpan esok (nak pi lubok kawah lagi la tu...keh3). 2,3 hari lps leh makin menjadi2....pagi mengail,thghari mengail,ptg mengail...ah sudah..apa aku dah buat kt kawan aku sorg ni!! Lagi dasyat punya cita yg aku dengaq dari mulut leh sendirik...kelmarin dia mengail lampam bleh kat 9 ekoq...senok tahap gaban punya pasai, tengahari tu teruih pi kedai beli mancing sendiri!! Hudia mampuih dah...mak dia tanya jenoh mnjawab!! Tengah kusyuk korek cacing smbil besembag2 haikal plak mai...tengok jam dah lwt dah ni...aku yg dari tadi xtorah dok leh lambat sgt cari cacing teruih menengking!! "HOIHH dah2...jom2 aku nak pi merelaw ni...wan dok kata hari ni aku merelaw xdpt...nak tunjuk kt dia ckit"!! Kita dok sangap bleh plak wat relex!!

lokasi: tali ayaq kilang gerek
tangkapan: haruan ketot
ahli: jert, dan disaksikan oleh leh ngn haikal

haruan ketot...haha wan oii...xdpt pa ni gmbq ada...keh3!! Bapa kali rabut wan oiii!!  Hari ni kira lepas sangap sambil meracun leh merelaw plak...tdi leh dok tanya dah bapa higgit katak komok...xlama dia angkat la tu...kik3

No comments:

Post a Comment