Tuesday, November 30, 2010

Leh kena dahh

Lepeh pada mengail yg aku kampau klmrn tu...leh dengan wajah bersungguh2 nak pi plak esoknya!! klu bleh lepeh subuh dia nak pacak dah kt lubok kawah....wakakaka!! "berjaya gak aku meracun sorg lagi kwn...hahaha keh3!!" Esok tu tanpa aku, leh mengepalai konvoi kapcai ke lubok kawah bersama2 pengikutnya yg setia...yg bez kali ni...leh ada bawak anak buah baru...keh3!! Dah kena racun pande plak dia nk meracun org erk...!!!

lokasi: lubok kawah
tangkapa: tilan, tengas, tebai sisik,seluang2
ahli: leh, haikal, pin (mgsa racun leh..keh3)



tilan terbesaq...perhhh!!  igt saiz anak2 jari ja ada...

tebai cicik...hari pon dengaq cita leh sakan bleh ikan...sampe balik setting akuarium kt umah la nak wak balik bela...haha

ang bleh ikn pa hari ni leh?? err aku bleh tengas,tebai sisik,seluang ni...bnyak gak arr...adik aku pin ngn haikal bleh tilan ja...aleh watpa...jwb leh ngn bangganya...hahaha






No comments:

Post a Comment