Sunday, July 10, 2011

Bersama Udang Galah Hunter

Kemeriahan haikal memancing udang galah bersama "udang galah hunter" membuatkan aku rasa nak test gak skali!! Dengan ah seng dok perangat udang galah yang dia dapat pada petang tu membuatkan aku lagi gila!! Pada malam beberikutnya...dengan berumpankan saki-baki umpun2 yang ada...aku pon koling haikal suh dia atuqkan pertemuan aku dengan udang galah hunter...haha!! Pada malam tu berpeluang gak aku memancing bersama-sama udang galah hunter..huahaaaaa!!

lokasi: sekitar sungai titi teras
tangkapan: udang galah
ahli: haikal, jert, udang galah hunter..haha


sifu ah seng sedang bermentera menghalau temekong

ni dia sepit biru ah seng...besaq2 ni tengok paneh ja....malam tu teruih set ngan haikal

apa2 pon buat perambut dulu....

ni kat titi berangin setelah beralih tempat dari titi buluh....

hah...ni dia hasil malam bersama udang galah hunter di titi 1st..comeynya...HALUS

mak ai "udang galah hunter" dah bleh....

besaqnya...patut orang gelaq "udang galah hunter"...haha

ni plak hasil malam berikutnya...sekoq HALUS sekoq besaq...sama dengan hasil malam ni!!







No comments:

Post a Comment