Sunday, May 1, 2011

Haruan

Setelah dah bapa kali mengail pakai umpan tunggu ikan makan, aku dah rasa rindu plak nak casting.....pada satu petang balik ja dari kija...terus aku ke tali ayaq kilang gerek...memandangkan masa dah xdan...aku dan berubah 2 tempat ja...boleh casting dua,tiga kali pon jadi la...janji ada yang sambaq!! Lagi puas makan di tangan dari tunggu ikan ngap umpan....


lokasi: tali ayaq kilang gerek,tali ayaq rumah burung
tangkapan: haruan, curut
ahli: aku sorang ja, nak ajak leh dah nak magrib dah...hee


tengok cam bez...temekong ja banyak...nampak tu rumah burung walid

ni tali ayaq belakang rumah burung, yg dok nampak tu kilang gerek... 

haruan pertama...yihaa lepas rindu gak aku petang tu

haruan kedua...bersaiz curut...

haruan ketiga...haha seronok2...jadi toi petang tu

haruan ke empat...yihaaa

telan habis katak kumok

haruan ke lima...rezeki toi petang tu!!

dah magrib dah, dapat lagi sekoq...yg ke enam!!

saiz2 lengan ja tuk hari ni...pueh!!!

ikan2 ni bakal dilepaskan di satu paya...membesaq la hangpa kat citu

esoknya...casting punya casting tinggal dua ekoq ja!!

aloh tercocok bijik mata plak..ya ampunn



No comments:

Post a Comment