Monday, May 2, 2011

Curut

Hari ni dah setting nak mengail lampam ja...disebabkan kena hantaq barang kat adik aku...tengok2 jam dah koi 6.30 ptg...myg pon blum! balik ja dari sek adik aku...myg pa semua, aku tpaksa cncel mengail lampan...so,haruan la plan B aku...teruih ja ke tali ayaq kilang gerek yg xla jauh pon...depan taman ja...time tu dah pukoi 7.50 ptg...dan la kot tara nak azan magrib!!

lokasi: tali ayaq kilang gerek
tangkapan: curut
ahli: jert


hah curut yg porrrtama...yg ni klu nak besiang jentik pala ja,xyah katok ngn kayu!!

haha sangkut kat dagu ja!! aku suka guna katak ni...dari yg kecik hingga la yg besaq...xpenah miz

curut yg koorr dua...alamak tercocok mata lagi...asal curut ja mesti kena mata

lepas dapat yg frst...casting plak trus dapat kembaq dia ni...yg ni adik kot,kck ckit...pahtu snyap!! xdak dah!!


No comments:

Post a Comment