Monday, December 27, 2010

Haruan XXS

Petang ni aku saja jalan2 ja ni sambil bawak btg joran and sangkut katak kumok sekoq...raound2 tali ayaq bendang, tengok ayaq pon surut terok...mana nak ada ikan!! Pusing lagi tengok2 tang lain plak...serupa ja pon...ikan habis lari sembunyi tang mana xtaw...round punya round jupa gak la ada org wat sekat ayaq kat tali ayaq tu...ayaq dalam la ckit, ada pokok kangkung plak kat tepi2 tali ayaq tu..dalam pala dok pikiaq..."haa mesti haruan dok lepak bawah tu paaa....". Apa lagi aku pon stop moto try la kat citu...

lokasi: tali ayaq mana ntah
tangkapan: haruan
ahli: jert

yihaa...sekali baling ja ja dah dapat...haruan xxs...paling kecik penah aku bleh ngn teknik meng casting ni...besaq ibu jari ja...

haha tengok...katak kumok lagi besaq...disebabkan comey sgt...aku lepas balik...xsampe hati daa..

lepas aku lepas ja baby haruan td...balingan ke2 dapat plak mak dia...nampak dak pokok kangkung yg terjuntai kat blkg tu...haha mmg port arr

dapat ja yg ni balingan yg seterusnya teruih xdak respon...sebab mama haruan ni gelupoq kasaq sgt kot...lari hbs ikan lain...setelah disoal siasat,ikan ni mengaku dia mak baby haruan td...aku pon lepas la dia...bye2 jom balik

No comments:

Post a Comment