Monday, December 27, 2010

Haruan Sonyon

Baru2 ni fmly aku ke Pahang balik kampung...dalam pada aku dok sorg2 kat umah ada gak la member2 yg dtg meneman...hari tu pak can,pak ku ngn sonyon tumpang tidoq teman aku yg lonli sorg2 kat umah...esoknya kami pi mngail...ket ngn haikal pon join skali..ni semua ket yg rancang...nak mengail ikan baung sumbat dlm akuarium rumah dia!! Petang tu kami calo ke titi tebuan..dengan target ikan baung tapi langsung xdak respon...hairan toi hari tu punya la galak...ada org menjala kot...xdak rezeki ket oi!! Aku yg dari tadi tengok xdak apa langsung kat citu, aku mek joran sangkut katak kumok try casting kat tali ayaq sebelah sungai tu....!!

lokasi: tali ayaq sebelah titi tebuan (sepatutnya titi tebuan port kami...kiki)
tangkapan: lampam, puyu (lari dari target utama "baung"....kiki)
ahli: ket,sonyon,jert,haikal....pak ku ngn pak can dah blah!!



haha...setelah apa yg kami cari...tapi yg lain muncul...ni semua gara2 port kena sumpahan...sonyon ngn ket...tetamu tuk hari ni...ket ngn tangkapan puyu,sonyon plak ngn lampam, haikal menghilang kena sengat ikan temekong...haha

No comments:

Post a Comment