Friday, November 26, 2010

Reel

Dan lama aku nak kenaikan hgpa ngn kwn2 aku ni!! Walaupon tak bernilai mana pon tapi tanpa depa ni aku nya idup xfeel.!! Balik umah mesti kuaq date...bleh kata hari2 bekepit ngn depa...mcm2 kenangan pait maneh kami rasa.....sampe skarang yg aku xtaw lagi pasai kwn2 aku ni jantina depa..ntah jantan ntah betina!!



tengok ja dia ni teringat time kecik2 dulu...apa nama ntah dia ni,yg haku ingat harga dia rm12 skali rod...ni hadiah dari pak aku time kanyiaq2 dulu...kaki dia pernah patah tapi selamat menjalani pembedahan...la ni still ok &sihat cuma cacat ja...dah bersara dari bekerja ngan haku & sekarang juz dok kat umah ja wat kenangan!!


ni dia kwn lama...model apache 3000 ja...kawan ni plg byk bejasa!! walaupon cap ayam, dia la yg tulun haku angkat tenggiri....disebabkan dia banyak bekepit ngn haku dan usia pon dah tua...skrg dia dah jatuh sakit,dia punya sendi slalu tercabut...sob3 uhuuu cedihhh!!! dia skrg juz bleh wat kija2 ringan ja cam angkat lampan & spesis yg saiz xsampe berkilo2...tu pon kadang2 sendi lari gak...cammana la nak berubat ang...hadoii

yang ni kawan no2 yg sihat walafiat sebab kurang wat kija2 berat...umoq muda ckit dari yg atas ni ha...santec 3000 ja!! semua cap ayam...yg ni banyak minum ayaq garam....kurang ckit bekepit ngan dia ni...mugkin sebab dia ni gemok n berat yg aku maleh nak bawak kot...mungkin laa!! tapi klu pi tuas yg ni mesti ikut...beda men polo

eheee yg ni kawan baru kenai...sebab kami still malu2 lagi so kami xpernah lagi la kuaq date sama2...shimano cap ayam gak ni pon!! tggu pi tuas la baru aku nak ajak ang!! tggu laaaa..

 1,2,3,4,5....sebatang lagi mengail udang galah...sebagai pemancing yg amatur dan masih xbekija ni...set mancing cokia2 pon dah cukup!!! janji bleh angkat ikan...



No comments:

Post a Comment