Friday, August 19, 2011

Casting Haruan Ramadhan Part 4

Pada petang seperti kebiasaannyer sementara nak menunggu waktu berbuker..."start moto ke tali ayaq"...casting haruan dulu!! Senjata pada petang ni katak kumok...stok katak minyak dah habis!! Apa2 pon layan casting suda...makan x makan belakang cita......

lokasi: tali ayaq around my house
tangkapan: haruan
ahli: aku sorang ja

hari ni aku merelaw kat tali ayaq biasa...tapi side hujong skali...saja nak try katak kumok yg aku setting semalam...dua kali casting...PRUPP dah kena!!


small saiz...tapi terbukti katak kumok ni berjaya jgk...mata kail satu dgn dawai anti sangkot konon2nya...ahaha!!

kecik ja...tapi sambaq atas ayaq tu yang sedekit menterkujutkan aku...meletop cam saiz lengan..caittt!! 


katak kumok yg telah di mereka supaya xsangkut reba...ahaha lawak nya design


seperti biasa....bila xdak mud nak wak balik besiang...ikan di releasekan balik ke dalam ayaq...rezeki orang lain kot


di salah satu tali ayaq yang lainnya berhampiran tali ayaq kebun pelam...


i catch sekoq lagi haruan lepas 2 kali rabut kat tali ayaq kebun pelam...main banyak, ikan dah sampe depan bleh terlucut lagi!!


saiz hampir sama dengan menggunakan katak komok lain plak...


nasib engko pon baik dilepaskan semula...tunggu engko dah mengawan jadi ibu haruan bawak anak baru aku cari balik engko

No comments:

Post a Comment