Tuesday, April 5, 2011

Lost to tuas

Masuk ni dah 3 kali aku gagal pi ke tuas gara2 wit xcukup!! Dan 3 kali gak la aku dok kena perangat ja ngan cikgu mi...sampaikan ada skali tu yg paling rugi...cikgu mi cntc aku tapi xdapat...nak ajak pi free sempena geng joran berita harian mek bot abang wan...aiyoo pi free pon aku melepas...mmg menyesai ya amat la!! tambah2 bila tengok depa wak balik ikan...ayarkkk


nah kerapu...mak ai...tu ikan kt blkg tu...alu2,tenggiri


saiz sekilo belambak...xcampoq yg 5,6 kilo yg dah katam dalam tok...aku nak selak mek gambaq segan la...ikan org kita plak lebih2


trip ni depa buleh 36 ekoq..hari tu 41 ekoq tenggiri...xcampoq ikan bawah n spesis lain..



Aku yg xbleh pi tuas ni tepaksa la lepas gian kt sungai2 blkg umah...men lampam!!
Tiap petang di sungai titi teras bersama sifu ah seng...lampam le pengubat duke.................

alah lampam ja...ckgu mi tengok saheh dia gelak


tiap2 petang mengail bagi kt org...kali ni wak balik plak wat gulai masam...



No comments:

Post a Comment