Tuesday, December 7, 2010

Menoman vs Meruan

Awal muharam...semua pasang niat...ada yg nak stop mancing la,ada yg nak up sampe nak jadi fish hunter la...tapi kami tetap still camni la...nak stop xbleh,nak up plak modal xdak...cukup la lepas gian jadi pemancing amatur, mengail berudu pon da bez pa! Walaupon Malaysia diberi cuti sehari ja sempena awal muharam ni...cuti yg kadang2 susah nak bleh ni digunakan sebaik2nya oleh budak2 ni yg dah lama mark nak pi satu port menduga toman,port yg berjaya diterokai oleh cikgu...semua peralatan dan kelengkapan dah stembai...trip yg di atoq oleh cikgu pon berjalan seperti yg dirancang...tapi hasilnya belum diketahui sebab aku xbleh nak join skali disebabkan ada hal yg xdapat dielakkan..so xyah cita lagi pasai toman ni...kita beralih cita haruan sudah... Hampa punya pasai xbleh nak join trip toman...aku start moto pi kedai beli katak buatan manusia...model apa ntah,yg ni aku xpenah try la...balik ja umah teruih aku capai reel shimano pasang katak baru ni ha. Ada nak makan katak jenis ni sebab xpenah guna...apa2 pon pagi tu fokus utama "aku nak uji katak baru ni..pak tam nama diaa".....

lokasi: padang sasar haruan
tangkpan: haruan
ahli: jert

PRUPPP!!! haruan saiz sederhana ni menyambaq katak yg berenang2 katak di atas permukaan ayaq


Saiz yg sama...Prupppp!! memang seronok tahap arkus pakai katak ni...yg beznya katak ni anti sangkut!! slumber ja men atas teratai...


"Pak Tam" pembunuh tuk hari ni....nanti kita pi lombong plak neh!!

antara geng2 yg terlibat dalam pertempuran...


No comments:

Post a Comment